2014. szeptember 4., csütörtök

A kanapé [Chanyeolx?]

http://exorian.weebly.com/uploads/1/1/3/6/11362186/6376381_orig.gif 

A nevem Park Chanyeol. Most itt ülök a lakásomban egyedül, a nappalim közepén lévő nagy, széles kanapém legszélén. Nem, nem a közepén; a legeslegszélén.
Magam mellett még akad bőven hely - azonban ott nem ül egy lélek sem; csak egy kisebb díszpárna csücsül csendesen a kanapé közepén. Semmi más… senki más. Egy lila, kasmír borítású, apró kis díszpárna.
A mellettem lévő maradék helyet épp egy késsel vagdosom, melyet jobb kezemben tartok. Bele-beleszúrom a pengét a kanapé fekete bőr borításába, ezzel csíkokat hagyva az anyagon, melyekből kikandikál a sárga szivacs. A szúrások következtében újra és újra ugyanazt a furcsa hangot adja ki a kanapé, amint a kés beledöfődik a bútorba, majd kihúzódik onnan. Ugyanazon időközönként ismétlődik meg, monoton ritmusban, melyhez csak a falon elegánsan ketyegő falióra társul hozzá halkan.
A kezem már fárad, és lassan az anyagon sem marad ép hely, így a már órák óta fel-felcsendülő hang elhallgat, és megtöri azt a kés zörgése, amint a fapadlóra ejtem. A tenyeremben látszik a kés markolatának lenyomata, és fáj, így meg-megmozgatom jobb kezem ujjait, majd lassan végigsimítok a mellettem szétvagdosott kanapé felületén. Ujjaimat belecsúsztatom néhány nyílásba, ezzel érezve a kanapéban lévő szivacsot, és rugókat. A bőr vékonyabb, gyenge részeit ujjaimmal beleakaszkodva még jobban széttépem, és a cafatokat addig húzom, míg nem majdnem elszakadnak a bútortól, de a kezemben csak cérnák maradnak, melyeket a kanapé belső textilburkolatából sikerült kinyernem. Ezeket a padlón heverő kés mellé hajítom, és a cérnák könnyed mozdulattal szállingóznak a levegőben, majd érnek földet.
Az eddig a kanapén tevékenykedő kezemet most nedves arcomra helyezem. Mutató és gyűrűsujjammal szemem sarkába furakszom finoman, és szemhéjamat szorosan lecsukom. Tenyeremmel párszor végigsimítok teljes arcomon. Könnyem és verejtékem tenyeremen marad, melyet a kanapé szétmarcangolt részébe törlök.
Tekintetem az előttem továbbra is szakadatlanul ketyegő faliórára siklik.
Itt az idő.
Lassan felállok a helyemről, és halvány mosollyal arcomon leemelem a szerkezetet a falról. Végigsimítok az átlátszó műanyagon, mely mögött megbújik a három mutató. Egy pár pillanatig még elmeredek rajtuk, és talán halkan fel is kuncogok a leghosszabb mutatón, mely rakoncátlanul ugrándozik körbe-körbe.
Az órát lassan a kanapé szétmarcangolt részére helyezem, és leguggolok. A padlón lévő kést jobb kezembe fogom, és így vetek véget életemnek.
 

6 megjegyzés:

  1. Na jooooo ez egy elvetemult mu. Xd es tenyleg jelenbe irtad durva vagy de ez talan jobban megadja neki azt a kis kattant erzest. Amugy meg joooo nekem nagyon tetszik csak nem ertem. Miert lett Chanyeol ilyen vagy ki miatt? :) ugy erzem eegy szemely van az ugyben bar semmi fontosat nem arultal el nekunk. Szerintem ezt hagynod kell nehogy kirorold megverlek. :3 tetszett az orult es erthetetlen cselekedetek folyamata. Uhhhhooohhhh... Irj meg ilyet. :)

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HÁT EZAZ XDDD
      Na. Most lehet gondolkozni a kedves olvasóknak. Én csak egy cselekedetet írtam le, de azt nem hogy miért történt. Azt mindenki kitalálhatja maga. :3 Tényleg elvont. Túlságosan is.

      Van valami a fejemben hogy mit miért csinált, de azt direkt nem írtam le, mert az olyan... nemtudom, "snassz" lett volna? Túl szájbarágós? Bár így meg pont az ellentéte, túl érthetetlen. :'D
      Na ez így sikerült.XD

      Törlés
  2. Chhh.... elolvasom, mert tök jónak meg cukinak tűnk erre megölik a szerelmem >< én nem olvasok depit >< DE!!!! Nagyon jó volt <3 imádtam a kis történetet és a szomorú Chant :3 <3 vajon valaki van a dologban?! Kár, hogy erre jutot Chan :/

    DongYi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a kommentet :D Hát, ez sajnos nagyon nem cuki X"DD Örülök hogy ennek ellenére tetszett :3 Bizony, ebben a dologban van valaki. De hogy ki, miért, hogyan.... az már a ti fantáziátok dolga ^^

      Törlés
  3. Hát ööö.... Te jó ég!! xD nagyon jó ! de szomorú is >< jajj nem szeretem a halálosat főleg nem ha Chanyeol hal meg X"D ezen túl nagyon tetszett ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én s szívesen ölöm meg a biasom :'DD

      Örülök hogy tetszett, ilyesmi reakciót szerettem volna kiváltani ^^

      Törlés